In editia a XXIX-a Targului de Turism al Romaniei desfasurata in perioada 14-17 martie 2013 la Romexpo au fost prezentate ofertele speciale pentru 1 Mai si Paste, dar si oferte de tip early booking pentru sezonul estival si chiar sarbatorile de iarna ale acestui an.
De asemenea, din ofertele prezentate la acest targ nu au lipsit nici turismul rural, de business, cultural, tratament/wellness/spa, destinatiile exotice, croaziere, turismul de aventura, cel religios si de ce nu, turismul medical.
Targul de Turism al Romaniei a debutat joi, 14 martie, unde FPTR a participat la Festivitatea de deschidere in calitate de partener. In aceeasi zi, FPTR a luat parte la intalnirea cu reprezentantii CEFA - Central European Fair Alliance, cu scopul identificarii oportunitatilor de colaborare in cadrul si prin intermediu expozitiilor si targurilor organizate de catre tarile membre CEFA.
In data de 15 martie, FPTR a luat parte la seminarul "Dezvoltarea statiunilor balneare in contextul relatiilor intre investitori si autoritati", organizat in colaborare de catre OPTBR si Asociatia Nationala a Statiunilor Turistice din Romania.
In cadrul standului FPTR cu numarul 47 , amplasat in Pavilionul C5 au avut loc intalniri ale membrilor prezenti la Targul de Turism unde s-au purtat discutii cu reprezentanti ai altor organizatii si asociatii referitoare la activitatea FPTR anterioara, dar si viitoare. Acesta a fost vizitat de peste 250 de companii si de circa 1300 de vizitatori interesati de activitatea FPTR precum si de preocuparile federatiei pe perioada urmatoare. Dintre vizitatori amintim:
Marilena Stoian, Presedinte fondator ANTREC.
Nicu Radulescu, Presedinte OPTBR.
Ion Andrei, Presedinte Asociatia pentru Calitatea Serviciilor (ACS).
Mariana Suciu, Director General Romexpo.
Reprezentatanti ai presei.
Patroni ai agentiilor de turism, unitatilor hoteliere, complexelor balneare, etc.
FPTR considera participarea la Targul de Turism al Romaniei, editia de primavara 2013, ca fiind un succes si o oportunitate de participare si la alte targuri atat nationale cat si internationale.